Monday, September 20, 2010

MOod Rajin siLe DatanG..!!

Posted by Puan Arh_Kenny at 9:38 PM
Salam,

saya ade PTK.
16 Oktober 2010.
Kt smk dato pemaisuri, miri.
Nti kita jumpa kt sana, ok?

Saya tak studi lg.
Asal buka soalan ptk online.
Mata tahan 10 minit ja.
Pahtu g buka fb.
Amik jajan mkn depan tv.
Sembang2 ngan housemate.
Main n manja2 ngan Didin.
Tdo lama2 sampai sakit kepala.

Amboi.....
Rileksnye saya...!

Jd, saya ingin menyeru
" wahai mood rajin sile dtg..!! "

*** maybe, saya tak update byk entry dlm masa terdekat sbb baru nk mesra2 ngan MOOD RAJIN. nti die merajuk, susaah saya..hehehe..;p


0 comments on "MOod Rajin siLe DatanG..!!"

Post a Comment

Monday, September 20, 2010

MOod Rajin siLe DatanG..!!

Salam,

saya ade PTK.
16 Oktober 2010.
Kt smk dato pemaisuri, miri.
Nti kita jumpa kt sana, ok?

Saya tak studi lg.
Asal buka soalan ptk online.
Mata tahan 10 minit ja.
Pahtu g buka fb.
Amik jajan mkn depan tv.
Sembang2 ngan housemate.
Main n manja2 ngan Didin.
Tdo lama2 sampai sakit kepala.

Amboi.....
Rileksnye saya...!

Jd, saya ingin menyeru
" wahai mood rajin sile dtg..!! "

*** maybe, saya tak update byk entry dlm masa terdekat sbb baru nk mesra2 ngan MOOD RAJIN. nti die merajuk, susaah saya..hehehe..;p


0 bintang:

 

Bintang Monolog Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal