Monday, September 20, 2010

Citer Ptg Raye laa pulak..

Posted by Puan Arh_Kenny at 10:39 AM
Salam,

Ni cerita pasal ptg raya puasa yg lalu.
Hehehe..
Baru teringat nk post kt cni.

Selalu kalu raya puasa.
First day, mmg family saya xjln2 mana.
Tggu sedara mara dtg umah.

Hidangan raya saya tahun ni lain sket.
Family saya tahun ni wat pulut bakar.
So, sesiapa dtg mkn pulut bakar.
Inti dalam serunding daging.
Sedap tau serunding yg mami saya buat.
Kalu saya xpuji, sapa lagi nak puji kan? kan? kan?




Saya dgn abg2 n isteri mereka.
Adik2 saya yg lain xtau g mana time ni.


anak sedara yg suke berebut buaian.


Win, first time paka baju kurung.
Nomeeei n kiut jaa.


***Win kalu jln asik angkat kain smpai nampak pampers.hehe

0 comments on "Citer Ptg Raye laa pulak.."

Post a Comment

Monday, September 20, 2010

Citer Ptg Raye laa pulak..

Salam,

Ni cerita pasal ptg raya puasa yg lalu.
Hehehe..
Baru teringat nk post kt cni.

Selalu kalu raya puasa.
First day, mmg family saya xjln2 mana.
Tggu sedara mara dtg umah.

Hidangan raya saya tahun ni lain sket.
Family saya tahun ni wat pulut bakar.
So, sesiapa dtg mkn pulut bakar.
Inti dalam serunding daging.
Sedap tau serunding yg mami saya buat.
Kalu saya xpuji, sapa lagi nak puji kan? kan? kan?




Saya dgn abg2 n isteri mereka.
Adik2 saya yg lain xtau g mana time ni.


anak sedara yg suke berebut buaian.


Win, first time paka baju kurung.
Nomeeei n kiut jaa.


***Win kalu jln asik angkat kain smpai nampak pampers.hehe

0 bintang:

 

Bintang Monolog Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal